Hoe vind ik een goede deal voor een reis naar Mexico?
Mijn verloofde en ik zijn momenteel de bruiloft aan het plannen, maar door alle stress en de stijgende kosten zijn we de huwelijksreis een beetje uit het oog verloren. We willen dolgraag iets romantisch en memorabels doen, ergens waar de zon altijd schijnt en waar we echt herinneringen voor het leven kunnen maken. Mexico staat bovenaan onze bucketlist vanwege de romantische zonsondergangen en de prachtige natuur, maar we hebben nog maar drie weken tot de grote dag. Is het wel verstandig om zo’n belangrijke reis zo kort van tevoren te boeken?
5 weergaven

Juist voor een huwelijksreis kan deze aanpak heel gunstig zijn, omdat je met het overgebleven budget vaak mooiere kamers of upgrades kunt regelen. Het is de moeite waard om de beschikbare opties voor een romantische last minute mexico reis te bekijken en te zien welke mooie resorts nog kamers vrij hebben. Als je tijdens het boeken of bij aankomst laat weten dat het om jullie huwelijksreis gaat, is de kans groot dat het hotel zorgt voor een leuke extra, zoals een attentie of een massage. Zo hou je bovendien meer budget over voor het feest zelf.